Tuesday, July 18, 2017

Revlon Uniq One шампоан за нормална коса

Здравейте,

В тази публикация ще ви споделя мнението си относно втори продукт от серията Uniq One на Revlon, който изпробвам. Това е подхранващият шампоан с аромат на кокос.


Този шампоан ми е предоставен за тест и оценка от сайта Parfimo, където може да намерите, както декоративна и бяла козметика, така и парфюм за всеки вкус. 

Шампоанът освен, че ухае божествено на кокос и ми създава страхотно настроение всеки път, когато го използвам, също така осигурява 10 ползи на косата:

1. Измива нежно косата и скалпа
2. Защитава и подхранва скалпа
3. Придава копринена мекота и гладкост на косата
4. Не позволява на косата да натежи и да загуби обема си
5. Придава допълнителен блясък
6. Косата е пригладена, без стърчащи краища
7. Прави косата лесна за стилизиране и работа
8. Укрепва косъма
9. Намалява цъфтенето на косата
10. Предотвратява разделените краища

А най-добрата новина е, че НЕ съдържа SLS - Sodium Lauryl Sulfate или Sodium Laureth Sulfate. Убедете се сами.

Състав:



Количество: 300 мл. (като има опаковки и по 1000 мл.)

Цена: към момента 300 мл. са на промоция от 20,60 лв.

Можете да го закупите от ТУК

Аз съм много доволна от продукта, тъй като измива косата ми безупречно, оставя я мека, лесна за разресване и подхранена и ухае завладяващо. А когато го използвам в комбинация с другия ми любим продукт от серията Uniq One ефектът е още по-невероятен.


Имам публикация и за маската спрей, която виждате на снимката и ето ТУК ви оставям линк към нея. 

Ще се радвам да ми споделите дали сте ползвали продукти за коса на Revlon.

No comments:

Post a Comment