Thursday, July 27, 2017

Летен таг :)

Здравейте,

Преди време чаровната Ади от MakeupMusicMe (която познавате много добре, а ако не е така - то препоръчвам ви да разгледате блога й, а също и канала й в YouTube) ме беше тагнала в една публикация и реших най-после да отговоря на "предизвикателството" :) Темата е "Летен таг" и в нея споделяме любимите си неща свързани с този сезон. 

1. Любим аксесоар през лятото.

- Разбира се, слънчевите очила. Аз не мога да живея без тях през нито един сезон, а още по-малко през лятото. Те не само предпазват очите ми от слънцето и ми помагат да виждам, защото в противен случай слънчевата светлина ме заслепява и не виждам нищо, но и спомагат за по-малкото образуване на мимически бръчици от типа "пачи крак", тъй като не се налага да мижите и да присвивате очи, когато погледнете към нещо или някого. Носенето на слънчеви очила е не само мода, а и препоръчително.

2. Най-използван продукт през лятото.

- Логично е да кажа слънцезащитен крем за лице и слънцезащитен лосион/спрей за тяло, които са всичко, което нанасям върху себе си когато съм на плаж, но когато съм в града няма да изляза без спирала и сенки за вежди. Така че не мога да се огранича само с един продукт. ;)

3. Любим цвят през лятото.

- Зелено, тъмносиньо и комбинация от няколко цвята в една дреха

4. Кой е любимият ти летен лак за нокти?

- Мисля, че този в цвят мента :)


5. Кой е любимият ти outfit през лятото? (outfit - облекло; мразя чуждици, но така е зададен въпросът)

- Рокли. Обожавам да нося рокли, които от кръста надолу се разкрояват и падат свободно.

6. Летен грим.

- Фон дьо тен, спирала, сенки за вежди и матово червило.


7. Любима разхладителна напитка/ храна.

- За напитка казвам лимонада, а за храна - диняяя :)

8. Любимо лятно четиво.

- Към момента чета книги по делото за O.J. Simpson





9. Любимо място през лятото.

- Морските курорти и по специално във водата :) Созопол - старият град ми е слабост :) 

10. Тагни някой.

- Нека всички прочели публикацията да се чувстват tag-нати ;)
Ако нямате свой блог, можете да напишете отговорите си в коментарите :)

No comments:

Post a Comment