Tuesday, July 18, 2017

AVON - любимата ми база за сенки

Може и да учуди много от вас, но любимата ми база за сенки за очи е на AVON. Веднага мога да ви кажа защо. ;) AVON са заложили на изключително печелившата комбинация - високо качество на ниска цена! 


Няма шега. Тази база по нищо не отстъпва като качество на световноизвестните марки. Пробвала съм Paint Pot на MAC (Да, невероятна е), Shadow Insurance на Too Faced (Не ми харесва), Primer Potion на Urban Decay (Изобщо не ми харесва), Eye Shadow Primer на Kryolan (Хубава е), белият молив в цвят 604 Milk на NYX (Чудесен е особено за усилване наситеността на ярки цветове). Съвсем отговорно заявявам, че базата на AVON за мен се доближава най-много до Paint Pot на MAC. Приликата е не само външна, но си приличат и по действие. 

Базата на AVON е в много симпатично малко бурканче. Консистенцията й е лека, пухкава, и изключително лесна за разнасяне. Оставя съвсем лек полупрозрачен филм върху клепача. 




Тя спомага за разкриване на пълния потенциал на цвета, с който работите, като усилва наситеността му и прави разнасянето лесно като детска игра. С тази база сенките не помръдват от мястото си цял ден. Дори мога да кажа, че с Paint Pot на MAC сенките са избледнявали, но не и с базата на AVON. 

Откакто имам тази база спрях да използвам каквато и да било друга. Нанасям я с пръст буквално за 5-6 секунди.

Цената й е около 5,90 лв., когато е на промоция. 
Количеството е 3 гр., но тя е изключително икономична и ще ви стигне за много дълго време.
Цветът е Light Beige и доколкото знам се предлага само в този цвят, но не се тревожете - той е универсален. 

  

Сигурна съм, че много от вас са я пробвали и ще се радвам да ми споделите вашите впечатления.
 

No comments:

Post a Comment