Wednesday, October 28, 2015

Pinks Beauty Box October 2015

Здравейте,

Този месец кутията #PinksBeautyBox е под надслов #BestSellers.


А сега нека надникнем вътре:



Ето ги и продуктите един по един:



Звездата на кутията - Eau Thermale #Avene спрей с термална вода в оригинален размер от 50 мл на цена 7,80 лв.


Мостра на нов продукт от #Avene - Hydrance Optimale лек хидратант за перфектен тен SPF30 - 1 мл
Оригинален размер: 40 мл - 40,90 лв.





Каква приятна изненада!!! Още един пълноразмерен продукт. Това са тоалетни трици за лице 200 мл на цена от 7 лв. от #HristinaCosmetics. Към момента тези трици са намалени на 4,50лв.,така че може да се възползвате;) На мен ми се паднаха трици с екстракт от кайсиеви черупки.





Не може да бъде?! Трети пълноразмерен продукт в кутията. Това е масажно масло за тяло отново на #HristinaCosmetics. Моето е с аромат на портокал и ванилия. Размер: 50 мл, цена: 4 лв. Не използвам такива неща,но ще се наложи да му намеря приложение ;)



Две мостри на шампоан и балсам на професионалната серия #Matrix Total Results от по 10 мл. Оригинален размер: 300 мл, цена на шампоана 12,90 лв., а на балсама 17,90 лв.
На мен ми се падна серията за боядисвана коса, което е супер, защото всеки месец боядисвам косата си. 



Мостра на масло за тяло Капучино и Тирамису на #SweetSecret - 7 мл. Оригинален размер: 225 мл, цена: 11 лв.



Мостра на крем за проблемна кожа #M.Asam Clear Skin 24h. Оригинален размер: 100 мл, цена: 21,80 лв.



И още една мостра, но на тоалетна вода - #MichaelKors 24K #BrilliantGold. Оригинални размери и цени: 30 мл - 96 лв.; 50 мл - 135 лв.; 100 мл - 172 лв.

В кутията имаше и един талон за процедура за лице в салон #Premier Spa Boutique в #ParadiseCenter в София.

Този месец съм далеч по-доволна от кутията, като единствената ми забележка е,че няма нито един продукт декоративна козметика.

А вие как намирате кутията за октомври?

No comments:

Post a Comment