Wednesday, November 11, 2015

KRYOLAN TV PAINT STICK фон дьо тен

От край време надписа  Made in Germany се свързва със стабилна изработка, издръжливост и гаранция за високо качество. Днешният продукт не прави изключение. За мен лично няма по-добър фон дьо тен от този на #Kryolan и по-специално серията TV PAINT STICK.


Веднага ще кажете,че това е тежък фон дьо тен,който не е подходящ за ежедневна употреба. Който ви го е казал това, ви е подвел. Този фон дьо тен е толкова лек,когато се разнесе добре с гъбичка, че се превръща във втора кожа и изобщо не го усещате върху лицето си. Дори цял роман да напиша за него,пак няма да е достатъчно, за да ви обясня колко вълшебен продукт е това. Навярно си мислите,че понеже е под формата на стик е труден за нанасяне или пък, че е твърд. Нищо подобно. Формулата му е толкова мазна и мека,че буквално се топи върху кожата. Аз лично го нанасям с трапецовидни гъбки, които можете да намерите във всеки дрогериен магазин или да си поръчате на безценица от сайтовете #aliexpress, #ebay, #buyincoins и др.




Ако искате по-плътно покритие използвайте суха гъбичка.Аз лично лекичко я напръсквам или с фиксиращ спрей за грим, или с термалната вода за лице на #Avene,или дори с вода, за да е леко навлажнена и така получавам ефекта #dewyfinish, тоест перфектно сливане на фон дьо тена с кожата ми и придаване на естествен завършек.
Това е изключително многофункционален фон дьо тен, който може да се използва и като коректор,контуриращ продукт, основа за сенки и хайлайт в зависимост от цветовете,които използвате. Аз притежавам четири цвята: FS45, G178, 4W, EF80.




FS45 е светъл #nude цвят, който използвам вместо коректор под очите. Чрез него лесно постигате ефекта Ким Кардашиън на по-светлия цвят под очите.


G178 е универсален телесен цвят с жълт подтон за хора от европеидната раса. Това е цветът, който нанасям върху цялото си лице. Той най-добре пасва на моя тен.


4W е телесен цвят с розов подтон. Него не го използвам самостоятелно, а когато някоя клиентка не е изцяло с жълт или изцяло с розов подтон, смесвам този цвят с G178 и получавам перфектния цвят. Леко розовия подтон вдъхва живот на някои цветове кожа. Това ми го препоръчаха в магазина на #Kryolan,когато ме консултираха кои цветове да си закупя.


EF80 е тъмен цвят, който използвам за контуриране на скули, нос, брадичка, чело и навсякъде, където има нужда. След като съм нанесла основния цвят, както е стикчето правя черти, където е нужен контур,след което ги разнасям с гъбката.  Получава се разкошен естесвен контур. По ваше желание отгоре  може да нанесете и друг контуриращ продукт тип пудра, за да подсилите контура.



Цената на един стик е 36 лв с ДДС. Количеството е 25 гр., а трайността 24 месеца. Уверявам ви, че фон дьо тена е толкова икономичен, че тези 25 гр. ще ми стигнат за две и дори повече години. 



Закупих ги от магазина на #Kryolan София на адрес: София 1000, ул. "Солунска" №57 Двете дами, които ме консултираха и обслужиха бяха изключително любезни,предразполагащи, не се опитваха по никакъв начин да повлияят на решението ми, а напротив дадоха ми пълна свобода и се държаха приятелски. Подариха ми няколко гъбки за фон дьо тен, както и сенки - пигмент. Разбира се получих и касова бележка. Казвам го, защото последния път в магазина на MAC в The Mall, когато си купих прословутия коректор Prolongwear Concealer момичето не беше особено любезно и НЕ МИ ДАДЕ КАСОВА БЕЛЕЖКА!!! 
Можете да разгледате сайта на #Kryolan ТУК и да поръчате по имейл: kryolanbg@gmail.com
В България голяма част от професионалните гримьори използват продуктите на #Kryolan и най-вече фон дьо тена  TV Paint Stick, но не говорят открито за това, защото се страхуват, че хората ще започнат да си го купуват и да го ползват сами и вече няма да имат нужда от услугите им.
Аз не смятам, че има нещо за криене. Първо, всички жени в България няма да се втурнат да си купят този фон дьо тен и второ, не всички,които си го купят ще съумеят да го използват, както трябва и навярно ще се откажат. Но на тези от вас,които държат на качествената козметика и имат ръка за тези неща горещо го препоръчвам. Този фон дьо тен просто ви прави по-красиви. Дори само него да нанесете + спирала на миглите, червило и молив на веждите(ако ви е нужен) и вече изглеждате прекрасно. Казвам го от личен опит. Този фон дьо тен буквално ще ви вдигне самочувствието J


No comments:

Post a Comment