Tuesday, July 28, 2015

Спирала Essence Get Big! Lashes Volume Curl Mascara

Здравейте любители на грима и козметиката!
Позволете ми още във встъпителното изречение да ви кажа, че днешната публикация е относно един безкрайно любим продукт, а именно спиралата на #Essence Get Big! Lashes Volume Curl Mascara. 



Тази спирала, както и още два продукта ми бяха предоставени за тестване от страхотния сайт www.parfimo.bg , за което безкрайно много им благодаря!

Ако досега не сте посещавали техния сайт,направете го, защото там можете да намерите най-невероятните маркови парфюми, както и множество козметични продукти на изключително достъпни цени. Всеки ден те предлагат продукти на промоционални цени и това ви дава уникалната възможност да закупите например някой световноизвестен парфюм, за който винаги сте мечтали, но не сте можели да си го позволите. Е, ако проверявайте сайта им редовно или харесате страницата им във фейсбук на адрес https://www.facebook.com/parfimo.bg?fref=ts , то бъдете сигурни, че ще намерите това което търсите и то на разумни цени!!!

Продуктите, които ми изпратиха бяха изключително добре опаковани в картонена кутия с лепенка "Чупливо", а всеки един от артикулите беше старателно обвит в #bubblewrap или опаковъчното фолио с балончета( не знам как точно се нарича на български, но ще го видите на снимките)





Но да се върна на продукта. Използвала съм тази спирала неведнъж, тъй като единствено тя успява да придаде обем на моите къси, редки и слаби мигли, като същевременно леко ги извива. Това се дължи на невероятната й четка с извивка.



Спиралата напълно отговаря на името си и ви осигурява големи, обемни и извити мигли. Горещо ви я препоръчвам. Цената й е 5,40 лв., а количеството й от 12 мл ще ви стигне за доста дълго време(поне няколко месеца). 

Обичам марката #Essence  и използвам доста от продуктите им, но тази спирала е определено техният НАЙ-ДОБЪР ПРОДУКТ според мен! Ето и линк, откъдето можете да си я закупите:


Ще се радвам да споделите с мен вашите впечатления от тази спирала, а защо не и от марката #Essence като цяло, както и от сайта http://www.parfimo.bg/ Интересно ми е да знам дали сте си поръчвали нещо от там и какво е то?! :)))

No comments:

Post a Comment