Sunday, April 3, 2016

Pinks Beauty Box м. март 2016

Кутията за месец март се забави страшно много. Пристигна на 01.04.2016, но пък веднага след като я отворих, разбрах, че чакането си е заслужавало.


Кутията е под надслов "Среща с пролетта" и съдържа три пълноразмерни продукта и три мостри + 2 кода за отстъпка на две марки. Ето ги и продуктите един по един:

1. Масло за тяло на английската марка Beauty Formulas с ванилова захар и витамин Е, което осигурява дълготрайна хидратация и подхранване. Продуктът е в оригинален размер от 200 мл. Цена: 4,10 лв. Много съм щастлива, че ми се падна масло за тяло, защото другият вариант е бил крем за ръце.

.






2. Сух лак за нокти на американската марка INCOCO  в оригинален размер от 16 ивици, цена: 11,95 лв. Моят цвят е HAVE A BLAST.



3. Хайлайтър на сръбската марка AURA, която предлага висококачествена декоративна козметика и тепърва набира популярност на българския пазар. Размер на продукта: 5гр, цена: 6,25 лв. Моят цвят е 219 GOLDEN SPICE. Другият вариант е бил руж,но аз съм напълно доволна, че ми се е паднал хайлайтър.:)





Можете да поръчате продукти на марката AURA до края на месец април от сайта BONJOUR.BG с 10% отстъпка с кода PINKS10


4. Три мостри на продукти на френската марка AVENE. Oт ляво надясно: мостра от 25 мл. на мицеларната вода на AVENE, мостра от 2 мл. на крема Avene Reflexe Solaire със слънцезащитен фактор 50+, както и мостра от 2 мл. на лекия хидратиращ крем без цвят Avene Hydrance Optimale със слънцезащитен фактор 20.



Също така е упоменато, че през месец април в аптеките можете да намерите различни промоционални кутии с продукти на AVENE на препоръчителни цени.

Кутията съдържа още един код за 10% отстъпка на продукти на марката BIOFFICINA TOSCANA. До края на април можете да ги закупите на сайта BIOVEGAN-BG.COM с кода PINKS10

Аз лично съм изключително доволна от кутията за месец март. Към момента доверието ми в кутиите PINKS се възвърна и имам намерението да поръчам кутията за април. Дано повече да няма разочарования и всички кутии оттук насетне да съдържат повече пълноразмерни, полезни и разнообразни продукти :)

А вие поръчахте ли кутия за март? Какво мислите за нея?

No comments:

Post a Comment