Sunday, December 6, 2015

Pinks Beauty Box м.ноември 2015

Здравейте, 
Този път здравата закъснях с публикацията в блога относно кутията на #Pinks за ноември. Единственото,което направих, след като я получих бе да снимам клип с разопаковането й, който можете да гледате ТУК , ако все още не сте го направили.
Кутията бе под надслов Екзотичен сезон.
А ето я и моята кутия:


Това, което изненада не само мен, а и други момичета беше, че този път имаше нещо нетипично за този тип кутии, а именно напитка: OKF Aloe Yogurt йогурт напитка с алое (240 мл, цена: 1,20 лв.). Моята беше с вкус на ананас и беше доста приятна, изпих си я веднага :) 





Следващото нещо в пълен размер е IsaDora Graffiti Nails топ лак с графити ефект 6 мл, цена: 19 лв. На мен ми се падна бял цвят. Първоначално бях доста разочарована, може би защото го пробвах върху тъмен лак, но в последствие го пробвах върху бледо-лилав лак и се оказа много приятен ефекта му. 






Следващото нещо е това, на което най-много се зарадвах. Травъл размер опаковка на Batiste Blush сух шампоах 50 мл; оригинален размер 200 мл - 6,85 лв.
Никога досега не бях пробвала тази марка сух шампоан, само бях чела и слушала хвалби и похвали. На няколко пъти съм се канила да си го поръчам от Enzo.bg, но в брошурата на магазини Lilly за декември го има, което означава, че вече е наличен и там. Супеееерррр!!!
В кутията са включили разновидността с флорален аромат.







Останалите неща от кутията са мостри:

Мостра на Biofficina Toscana активен балсам за коса 6 мл. (оригинален размер 200 мл - 24 лв.)





Мостра на VICHY Idealia крем изглаждащо и озаряващо действие 3 мл. ( оригинален размер: 50 мл - 50,81 лв.)



Мостра на VICHY Idealia Eyes крем за околоочен контур 1,5 мл. (оригинален размер: 15 мл - 45,42 лв.)



Мостра на гръцката марка KORRES 24-часов овлажняващ и избистрящ крем с дива роза за нормална и суха кожа 1,5 мл. (оригинален размер: 40 мл - 50 лв.)



Като цяло съм доволна от кутията, но от известно време ми се иска да наблегнат на декоративната козметика, а не само на бялата, защото се напълних с мостри на най-различни кремове кой подходящ за мен, кой не и реално от едно саше много трудно човек може да разбере дали даден продукт му действа добре и дали е като за неговия тип кожа. 
Вие какво смятате? Поръчвате ли си #Pinks кутии?


No comments:

Post a Comment