Sunday, October 7, 2018

REVLON uniq ONE маска без отмиване оригинална формула

Обичам този продукт!!! Вече официално съм го изпробвала в трите му разновидности и нито веднъж не ме е разочаровал. С аромат на кокос, с аромат на лотос или просто оригиналната формула - действието винаги е едно и също - невероятно! Познахте ли какво описвам? Става дума, разбира се, за любимата ми терапия за коса без отмиване, а именно REVLON uniq ONE. И тъй като съм ползвала другите два вида, този път реших да заложа на оригиналната формула в червената опаковка. 



 
Бутилката е същата, но в червен цвят, снабдена с удобна помпичка. Количеството е същото - 150 мл. Цената му е малко по-висока от тази на другите варианти (с кокос и лотос), но пък хубавата новина е, че в момента е намален от 30лв. на 20,10 лв. и можете да го намерите в сайта за маркова козметика Parfimo.bg



Продуктът стандартно има 10 полезни действия върху косата: 
1. възстановява сухата и увредена коса
2. придава блясък и спомага за оформянето на къдрици
3. предпазва косата при топлинна обработка
4. прави косата гладка и мека
5. защитава цвета с помощта на UVA и UVB филтри
6. помага за по-лесно разресване и изправяне на косата
7. предотвратява заплитането
8. удължава издръжливостта на прическата
9. предотвратява накъсването на краищата
10. придава плътност

Аз лично съм се убедила в чудотворните качества на тази маска/терапия и за мен един от най-големите й плюсове е фактът, че не утежнява косъма и ухае просто прекрасно. След баня изстисквам и попивам с хавлиена кърпа косата си, след което я напръсквам с терапията, разресвам я (без никакъв проблем) и обикновено я оставям да изсъхне сама. 

Ако не сте пробвали тази терапия/маска без отмиване, то дайте й шанс, защото е един наистина качествен продукт, който в същото време е и много икономичен, тъй като са нужни 5-6 пръскания, за да почувствате косата си мека, гладка и лесна за разресване.

No comments:

Post a Comment