Wednesday, January 27, 2016

Good Box януари 2016

За пръв път поръчвам кутията #GoodBox, но няма да е за последен! Това е една толкова прекрасна кутия пълна с всевъзможни нещица за хапване,пийване,мазане,укрепване на имунитета и т.н., че аз все още не мога да се съвзема от факта колко невероятна е кутията #GoodBox!!!

Ето какво съдържа първото издание за тази година:






1. Крем за околоочен контур с облепиха на марката #RhamniaBynata 15 мл.(пълноразмерен)- това беше и обявеният продукт. Кремът е с изключително богата текстура, силно хидратиращ и има много приятен сладък аромат,който на мен ми напомня на портокалови корички :)








2. SOS балсам за ръце от Сапунената Работилница - 100% натурален, хидратиращ и полезен. А да не говорим, че ухае невероятно на какао. Разтапя се върху кожата.








3. Мостра от 3 мл. на крем здрави крака на марката #Kneipp - съдържа 25% уреа и интензивно повлиява загрубялата кожа.





4. Натурален сапун с джинджифил - подхранва и омекотява кожата. Ароматът му поразително много ми напомня на вкуса на дъвки Байрам (за тези от вас, които ги помнят) и просто ухае толкова примамливо, че ми се приисква да го опитам на вкус ;) 






5. Оризова напитка 200 мл. на марката #TheBridge - веган, без съдържание на глутен и без добавени подсладители. Изключително приятно на вкус и засищащо.




6. Мостра на Матча Чай - японски зелен чай на прах. Съдържа витамини, микроелементи и антиоксиданти. Активира хормона на щастието - серотонин.


7. Мостра от 40 гр. на Имуномикс плюс сироп на марката #Aboca.Подпомага естествената защита на организма, благодарение на екстракта от ехинацея и концентрирания сок от черен бъз.





8. Сладки хапки - изцяло пълнозърнести, ръчно изработени със съдържание на НЕхидрогенирани мазнини, без захар, а с фруктоза. Като комплимент за предстоящия празник на влюбените към тях получихме и едно ръчно изработени сърчице от #StampsBG






9. Солети от лимец на марката #Harmonica . Кой не обича солети, а още повече здравословни?! Изключително приятни на вкус и много засищаши.






Това бяха продуктите от #GoodBox за месец януари. Аз съм повече от доволна и определено отново ще си поръчвам тази кутия. 

Оставям ви линк към видеото с разопаковане на кутията, което може да гледате ТУК

No comments:

Post a Comment