Tuesday, September 22, 2015

Melagyn интимен измиващ гел РЕВЮ

Здравейте момичета,

В днешната си публикация ще ви представя един продукт,който изпробвам за първи път. Принципно всеки ден ползвам интимен измиващ гел, само че на друга марка,но реших да изпробвам нещо различно и се спрях на #Melagyn.

Опаковката е удобна за пренасяне при пътуване,тъй като капачката защитава продукта много добре и няма опастност от разливане. Не ми харесва,обаче, факта че не е с помпичка,което означава,че трябва непременно да хванете опаковката с една ръка, а в другата да сипете от продукта,което отнема повече време и усилия,отколкото ако е с помпичка и директно си изпомпвате колкото ви е необходимо само с една ръка. 




Количеството е 200 мл, което за цената му от 14 лв. е сравнително малко. Все пак интимния гел се използва всеки ден, а аз лично го ползвам сутрин и вечер,което означава,че една опаковка би ми стигнала за доста малко време. 

Консистенцията му е напълно прозрачна. Не искам да звуча негативно, но аз лично предпочитам гелове,които са кремообразни. Гелът не се пени достатъчно обилно, но измива добре и оставя приятно чувство на свежест.





Не бих казала, че усещам някаква разлика след употребата му, но е възможно действието му да не е осезаемо, а в същото време наистина да предпазва от гъбични инфекции, както обещава.

Ето и сканирана рекламната брошура, която получих с покупката му:





В заключение мога да кажа, че гелът не е лош, измива добре и освежава, но поне засега не съм забелязала да е с нещо по-различен от другите интимни гелове на пазара(може би защото аз нямам гинекологични проблеми и не съм забелязала да ми помага с нещо). Също така ми се искаше опаковката да беше с помпичка, а гелът да беше с кремообразна консистенция и по-пенлив.

Можете да закупите продукта,както в аптечната мрежа в страната, така и на http://melagyn.bg/produkt/melagyn/

А вие пробвали ли сте този интимен гел? Какви са вашите впечатления? 

No comments:

Post a Comment