Tuesday, September 29, 2015

Бързо ревю на няколко продукта от магазин #lilly

Здравейте мили момичета,

Време е да изкажа бързо мнение за няколко продукта, които си закупих от дрогерии ЛИЛИ неотдавна и на които бях публикувала снимка на страницата ми във фейсбук на адрес: https://www.facebook.com/MakeupLove4ever-705657616153298/timeline/

Ето ги и продуктите:



Ако си спомняте за един от тях вече писах самостоятелно ревю, а ако сте го пропуснали, то можете да го намерите тук: http://makeupluv4eva.blogspot.bg/2015/09/essence.html Става дума за течното червило на #Essence в разкошния неутрален цвят 03 almost real.

От останалите продукти ще започна с един изпитан продукт за мен - двуфазния лосион за отстраняване на очен грим на #Nivea. 




Със сигурност сте го виждали из дрогерийните магазини и сте се чудили дали да си го купите. Аз го препоръчвам на 100%, особено за дамите,които ежедневно нанасят грим на очите си,защото този лосион е единственото нещо, което перфектно почиства всякакъв грим и спирала и то с минимални усилия, без да е нужно търкане или натиск. Просто разклатете опаковката,за да смесите двуфазния лосион, напоете памучно тампонче, притиснете за няколко секунди върху клепача и нежно отстранете грима.
Аз почиствам само очния си грим с него и тези 125 мл ми стигат за доста дълго време.
Цена: 6,79 лв.




Към почистващата пяна за лице на #Himalaya бях леко скептично настроена след първите 1-2 употреби, но с течение на времето започнах да я харесвам. Пяната е за нормална до мазна кожа,изключително нежна е и измива чудесно лицето, като оставя усещане за свежест и чистота. Активните й действащи съставки са #Neem и куркума, известни със своите антибактериални и противовъзпалителни свойства,които предпазват от появата на пъпки. Количеството й е 150 мл. и е много икономична - 3-4 изпомпвания са ми достатъчни всяка вечер. 
Цена: 6,49 лв.



Най-накрая и аз си взех от така хваления лакочистител на маслена основа в зелената опаковка, който се произвежда специално за магазини #lilly. Харесва ми, отстранява лака лесно(дори този с брокат) и оставя ноктите подхранени и облажнени. Това е голяма опаковка от 150 мл.
Цена: 1,49 лв.



И последното нещо е тази вода за уста на #Tetradent за здрави венци. Не е лоша. Аз нямам проблеми с венците, просто исках да си направя профилактика и я ползвах всяка вечер след измиване на зъбите. Оставя приятно усещане и освежава. Спечели ме достъпната й цена. Продуктът е български на фирма Лавена АД Шумен. Количество: 250 мл.
Цена: 2,35 лв.

А вие ползвали ли сте някои от тези продукти?

No comments:

Post a Comment