Thursday, July 16, 2015

Paco Rabanne - Lady Million - парфюм за "милиони"


Ако някога ви се е отдавала възможността да изпробвате или да притежавате този парфюм, то със сигурност разбирате какво имам предвид наричайки го парфюм за "милиони". Ароматът му е толкова пленителен, дързък, сексапилен, силен, омайващ и издръжлив, че едва ли някоя дама би устояла на подобно "бижу", а едва ли някой мъж не би се обърнал след жена ухаеща по този начин. Случвало ми се е както стоя на спирка една жена да ме заговори и да ме пита с какъв парфюм съм и откъде съм го купила. :) Е, на мен той ми беше подарък. И добре, че ми беше подарък, защото колкото и да ми се иска трудно бих могла да си купувам редовно парфюми от подобен клас. Цената за 30 мл (какъвто е моя) е от порядъка на 64 лв., 50 мл - 86 лв., 80 мл - 112 лв. Но знам, че има хора които независимо от финансовите си възможности държат изключително много на парфюмите си и си купуват само скъпи такива.

На следващите снимки ще видите кутийката на парфюми снимана от всички страни,включително там където са описани съставките:





Връхни нотки: малина, нероли, сицилиански лимон

Средни нотки: портокалов цвят, гардения, жасмин

Базисни нотки: бял мед, пачули

Всичко относно този парфюм "крещи" ЛУКС !!! Опаковката му е златиста, а капачката му сякаш от истинско злато. На следващите снимки ви предлагам и самият парфюм отблизо:




Препоръчвам този парфюм с две ръце. Няма начин да останете разочаровани от него, а уханието му ще ви "преследва" поне 2-3 дни. Ако мъж го подари на жена, то тя със сигурност ще се впечатли силно. Ако пък жена го подари на жена, то със сигурност ще блесне с отличния си вкус към луксозното и изтънченото!!!

Ще се радвам да споделите с мен вашите впечатления от този парфюм или който и да е друг на Paco Rabanne. :)

No comments:

Post a Comment